مقالات

شیلنگ سیلیکونی برای کارخانه مواد غذایی و 5 ویژگی آن

شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی

 

مقدمه: شیلنگ سیلیکونی برای کارخانه مواد غذایی و عرق گیری عمدتاً باید با کیفیت بالا ساخته شوند، زیرا این شیلنگ ها وظیفه انتقال نوشیدنی های مختلف ازجمله آب، شیر، آبجو و مایعات دیگر را برعهده دارند و باید عاری از آلودگی باشند.

 

خرید شیلنگ سیلیکونی برای کارخانه مواد غذایی

شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی انعطاف پذیری بالا و مقاوم در برابر دمای بالا و پایین هستند و از دیگر ویژگی های آنها می توان مقاومت  بالا در برابر مواد شیمیایی و اشعه ماورا بنفش اشاده کرد.

شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی در برابر سایش و استفاده مکرر عملکردشان کاهش نمی یابد. سطح داخلی آنها صاف است و این مانع تجمع میکرو ارگانیسم ها در داخل لوله ها می شود و البته ضد عفونی کردنشان به راحتی انجام می شود.

شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی عایق دما هستند و به همین دلیل می توان به راحتی نوشیدنی های حساس به دما را با آنها حمل کرد مثل شیر، نوشابه، شراب و مواد غذایی تازه.

متریال ساخته شده در شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی شامل pvc  ، پلی اتیلن، پروپلین هستند. برای انتخاب شیلنگ های سیلیکونی مواد غذایی قطر، طول و ضخامت دیواره شیلنگ دارای اهمیت است.

خاصیت عایق حرارتی شیلنگ های سیلیکونی مواد غذایی باعث می شود که دمای محتوای داخل شیلنگ با دمای محیط بیرونی جدا شود و از زیادی سرد شدن و گرم شدن ناخواسته جلوگیری به عمل آید. اندازه شیلنگ های سیلیکونی مواد غذایی باید مناسب باشد تا حمل آسان جاگیری مواد داخل آن به راحتی انجام شود .

ازویژگی های بارز شیلنگ های سیلیکونی مواد غذایی منعطف بودن آن ها است که برای حمل کردن و نگهداری مواد غذایی در محیط های گرم و سرد اهمیت دارد. هنگام خرید شیلنگ های سیلیکونی مواد غذایی باید به فاکتورهایی مثل متریال سازنده، سطح صاف داخلی شیلنگ ها و مقاومت در برابر دماهای مختلف توجه کرد.

 

خرید شیلنگ سیلیکونی برای  کارخانه عرق گیری

شیلنگ سیلیکونی عرق گیری مقاوم به دما بالا و نسوز هستند، به همین دلیل از آن ها برای انتقال بخارات استفاده می شود. شیلنگ های سیلیکونی عرق گیری باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند که بتوان از آن ها به سادگی برای انتقال سیالات از دستگاه تقطیر به دستگاه خنگ کننده استفاده کرد.

شیلنگ های سیلیکونی عرق گیری عاری از بو و مزه و طعم هستند تا به راحتی بتوان مایع را از آن عبور داد واثر سمی برروی محصول نکنند.

نسوز بودن شیلنگ سیلیکونی عرق گیری یک ویژگی منحصر به فرد برای آن محسوب می شود و در عین حال خاصیت انعطاف پذیری آن ها باعث می شود که نصب آنها آسان تر شود و شکل فیزیکی این شیلنگ ها غیرقابل تغییر است و ماندگاری طولانی تری نسبت به سایر شیلنگ ها داراست و این دلایل باعث شده  که این محصول هزینه ای بالاتر از محصولات دیگر دارد.

 

 

ویژگی شیلنگ سیلیکونی مواد غذایی و عرق گیری

– مقاوم در برابر بخار آب

– مقاوم در برابر فرسایش و پارگی و ترکیدگی

– انعطاف پذیری مناسب

– مقاومت فیزیولوژیکی و کمترین تغییر در خواص فیزیکی

– بدون بو، مزه و طعم

– طول عمر بالا به دلیل مقاومت در دماهای بالای 50 درجه سانتی گراد تا 200 درجه سانتی گراد.

 

خرید شیلنگ سیلیکونی از فروشگاه نصر ابزار

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای خرید انتخاب فروشگاه مطمئن است، برای خرید محصولات با کیفیت بالا و مطمئن تر ما به شما فروشگاه نصرابزار را پیشنهاد می دهیم، در این فروشگاه انواع شیلنگ های سیلیکونی عرضه می گردد، توزیع و پخش این محصولات در سراسر ایران در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است.

فروشگاه نصر ابزار با کیفیت ترین نوع شیلنگ ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و این امکان را فراهم کرده که مشتریان در سراسر ایران بتوانند به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایند.

 

خرید عمده شیلنگ سیلیکونی برای کارخانجات

فروشگاه نصر ابزار همچنین محصولات خود از جمله شیلنگ ها سیلیکونی را به صورت عمده ارائه می دهد برای ثبت سفارش خود می توانید با مراجعه به سایت معتبر این فروشگاه و یا از طریق تماس تلفنی و مراجعه حضوری اقدام به خرید نمایید. .

فروشگاه نصر ابزار، فروش انواع شیلنگ و محصولات گازی

تهران ، میدان امام خمینی ، خیابان سعدی جنوبی ، پایین تر از امیر کبیر، روبروی اداره پست، جنب هتل   فارس، پلاک 91

تلفن : 02136419281

تلفن : 02136419285

موبایل : 09123701749

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *