مقالات

بهترین فروشگاه شیلنگ در تهران و ایران: رتبه 1 فروش آنلاین

بهترین فروشگاه شیلنگ

بهترین فروشگاه شیلنگ در تهران کجاست؟ آیا فروشگاه های عرضه شیلنگ درتهران زیاد است و شما نمی دانید به کدامیک اعتماد کنید؟ از کیفیت و قیمت شیلنگ ها در بازار مطمئن نیستید؟

برای پاسخ به این سوالات کافی است با ما همراه باشید.

 بهترین فروشگاه شیلنگ در تهران و ایران

همانطور که می دانید بازار اصلی فروش و خرید انواع شیلنگ ها در ایران و  تهران در خیابان لاله زار و سعدی می باشد، با توجه به تنوع فروشگاه ها در این خیابان انتخاب شیلنگ مطمئن و با کیفیت بسیار مشکل است، علاوه بر این انتخاب فروشگاهی که تولیدکننده شیلنگ محسوب می شوند بسیار سخت است چرا که قیمت فروش محصولات اولویت بسیار زیادی دارد.

مشاوره انتخاب شیلنگ بر اساس نیاز با هدف صرفه جویی در هزینه های اجرایی، ارسال سریع، رضایت از خرید، امکان تعویض محصولات و … از نکاتی است که همواره برای رضایت مشتریان خود در نظر می گیریم.

ویژگی های بهترین فروشگاه شیلنگ

  1. طیف وسیعی از محصولات: یک فروشگاه شیلنگ خوب باید طیف گسترده ای از محصولات را برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان خود ارائه دهد. این طیف شامل انواع شیلنگ مانند شیلنگ باغی، شیلنگ صنعتی، شیلنگ هیدرولیک و غیره می باشد.
  2.  محصولات با کیفیت: بهترین فروشگاه شیلنگ فقط باید محصولات با کیفیت بالا از مارک های معتبر را داشته باشد. این ویژگی تضمین می کند که مشتریان آنها به ازای پولی که پرداخت می کنند محصول با ارزشی را دریافت می کنند و محصولات انها بادوام هستند.
  3. کارکنان آگاه: کارکنان فروشگاه شیلنگ باید در مورد محصولاتی که می فروشند آگاه باشند و بتوانند مشاوره تخصصی به مشتریان خود ارائه دهند. آنها باید بتوانند به هر سؤالی که مشتریان ممکن است داشته باشند پاسخ دهند و بر اساس نیازهای خود توصیه هایی ارائه دهند.
  4.  قیمت رقابتی: بهترین فروشگاه شیلنگ باید قیمت رقابتی محصولات خود را بدون افت کیفیت ارائه دهد. این تضمین می کند که مشتریان می توانند بهترین محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه دریافت کنند.
  5.  خدمات ویژه به مشتری: یک فروشگاه شیلنگ خوب باید خدمات ویژه ای به مشتریان از جمله سفارش آسان و تحویل سریع داشته باشد. همچنین در صورتی که مشتریان از خرید خود راضی نباشند، آنها باید یک سیاست بازگشت بدون دردسر داشته باشند.
  6.  مکان مناسب: محل فروشگاه شیلنگ باید برای دسترسی مشتریان راحت باشد. باید به راحتی با ماشین یا وسایل نقلیه عمومی قابل دسترسی باشد و دارای فضای پارک کافی باشد.
  7. حضور آنلاین: در عصر دیجیتال امروزی، بهترین فروشگاه شیلنگ باید حضوری آنلاین داشته باشند که به مشتریان امکان می دهد محصولات را به صورت آنلاین جستجو و خریداری کنند. این کار را برای مشتریانی که ممکن است نتوانند از فروشگاه فیزیکی بازدید کنند راحت تر می کند.

انواع شیلنگ های موجود در فروشگاه نصر ابزار

تولید انواع شیلنگ در مجموعه تولیدی نصر و همچنین نمایندگی برندهای معروف بازار باعث شده تا طیف وسیعی از نیازهای مشتریان را در یک دهه پوشش دهیم.

اگر در زمینه انتخاب انواع شیلنگ ها نیاز به مشاوره دارید با تیم فروش نصر ابزار تماس بگیرید.

09123701749

رضا نصر

شیلنگ های کشاورزی خرطومی (طوسی، سبز، آبی نفتی).شیلنگ های آتش نشانی، شیلنگ های تخت، شیلنگ های  مکنده، شیلنگ های آبنما فنردار، شیلنگ های نخدار و …

 

عرضه  شیلنگ ها  بر اساس  سایز

شیلنگ ها در سایزها و اندازه های  مختلف با کاربردهای  متفاوتی عرضه می شوند که در ذیل  به سایزبندی شیلنگ ها  اشاره  می کنیم.

نمره 2 :  1/2 اینچ

نمره 2.5 :  3/4 اینچ

نمره 3 :  1 اینچ

نمره 4 :  1,1/4 اینچ

نمره 5 :  1,1/2 اینچ

نمره 6 :  2 اینچ

 

توجهات لازم قبل از خرید شیلنگ

قبل از خرید شیلنگ مورد نیاز خود ابتدا باید به چند نکته مهم توجه کنیم، در ابتدا باید تعیین کنیم که شیلنگ را برای انتقال چه سیالی می خواهیم که بسته به آن سیال شیلنگ را انتخاب کنیم و گام بعدی دمای کاری شیلنگ را بررسی کنیم که نسبت به دمای سیال شیلنگ را انتخاب کنیم طبیعتاً جنس شیلنگ باید مناسب و متناسب با سیال انتقالی باشد و در نهایت برای انتخاب شیلنگ مناسب خود به یک فروشنده با تجربه اعتماد کنیم و با اطمینان و خیال آسوده خرید را انجام دهیم.

کارشناسان فروشگاه نصر ابزار شما را سریعاً راهنمایی می کنند تا با رقابتی ترین قیمت، خرید خود را به بهترین نحو انجام دهید.

 

سفارش شیلنگ غیرحضوری

برای سفارش شیلنگ به صورت غیرحضوری کافی است ابتدا از طریق وبسایت فروشگاه نصر ابزار انواع شیلنگ بست ها و اتصالات را مشاهده نمایید و با استعلام قیمت و موجودی از طریق شماره تلفن های : 02136419281 و 02136419285 سفارشات خود را ثبت نمایید.

اگر سفارش شما برای شهرستان است نگران نباشید، این فروشگاه در کمترین زمان ممکن سفارش شما را ارسال می کند.

 

راه های ارتباط با ما

تلفن : 02136419281

تلفن :02136419281

موبایل : 09123701749

سایت : nasrabzar.com

آدرس : تهران ، میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی، پایین تر از امیر کبیر ، روبروی اداره پست، جنب هتل پارس، پلاک 91

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *